Secretaresse makelaardij

Startdatum: Per direct

Functieomschrijving:

Onze opdrachtgever gevestigd in Eindhoven is actief op het gebied van bedrijfsvastgoed met kantoorpanden, bedrijfsruimtes, showrooms, productie- en opslaghallen, overheidsgebouwen en zorggebouwen. Onze opdrachtgever voert opdrachten uit en geeft houtsnijdende adviezen met betrekking tot koop en verkoop, huur en verhuur, beleggingen en taxaties. Zij hebben de afgelopen jaren een forse groei doorgemaakt. In verband met de beoogde verdere groei en de uitbreiding van de dienstverlening zijn wij voor onze opdrachtgever op zoek naar ervaren secretaresse.

Als Secretaresse in de Makelaardij heb je een afwisselende baan. Je houdt je bezig met het verzorgen van alle correspondentie, het opmaken van koopovereenkomsten en taxatierapporten maar ook met het afhandelen van telefoontjes, het bijhouden van de agenda’s en het samenstellen van verkoopbrochures. Daarnaast plan je bezichtigingen in.

Je hebt als Secretaresse Makelaardij veel contact met de cliënten en het onderhouden van het contact met hen zal ook een groot deel van je functie invullen. Je ondersteunt dus de makelaars waarvoor je werkt door uiteenlopende werkzaamheden te verrichten

 

Functie Eisen:

Afgeronde opleiding als Secretaresse

HBO werk -en denkniveau

Aantoonbare werkervaring als secretaresse

Ervaring als secretaresse in de makelaardij is een pré

Rijbewijs B

Zelfstandig kunnen werken

40 uur per week beschikbaar

 

 

Neem direct contact op

[contact-form-7 404 "Not Found"]